Klasa 8

Temat 1

Ćw. 1 – zwykły enter Skopiuj dialog, wduszając Enter przy każdym zejściu do nowej linii. -To niedorzeczne, abyśmy mogli działać z tak małym budżetem! -Przecież już teraz musimy oszczędzać na wszystkim. -Odezwał się prof. Niedźwiadek. -Ale w ten sposób unikniemy zwolnień. -Przeciwstawił się dr Nowak. Dialog jest rozstrzelony, są duże odstępy pomiędzy wypowiedziami. Ćw. 2 …

Temat 2

Microsoft Office T2_c3_Pan Tadeusz I T2_c4_Pan Tadeusz III Libre Office T2_c3_Pan Tadeusz I T2_c4_Pan Tadeusz III

Temat 3

Temat 4

Zadanie polega na napisaniu programu, który wyszuka maksymalną liczbę w zbiorze liczb. Użytkownik zdecyduje, ile liczb będzie w zbiorze i jakie to będą liczby. Efekt działania programu przedstawia poniższy obrazek: Zadanie wykonamy w środowisku Scratch 2.0. Tworzymy nowy projekt (Menu Plik->Nowy) i zapisujemy go w na dysku H: w folderze Scratch pod nazwą Maksimum. Zaczniemy od …

Temat 5

Temat 13

Temat 14

Temat 15

Temat 16